Ansatte

Pedagogisk leder

fjrigjwwe9r0utHPEmployees:FullText
edf40wrjww2utHPEmployees:FullText
Lise har vokst opp på en gård i Asserøya i Bjugn. Etter ungdomsskolen gikk hun søm-linja på videregående skole på Brekstad. Hun jobbet så noen år med søm på en konfeksjonsfabrikk i Trondheim, før hun stifta familie og flytta til Skarsøya på Nordmøre. Der jobbet hun i boliger for psykisk utviklingshemmede, hun jobbet i barneskole som ufaglært lærer, og hun jobbet som assistent i barnehager. Hun gjennomførte 3årig allmenn faglig utdanning, komprimert til 1år, ved Aure videregående skole. Etter over 20 år i Nordmørsk «utlendighet», valgte hun å flytte tilbake til Trøndelag. Hun hadde en mellomlanding på Melhus, hvor hun jobbet i 5år som assistent på en småbarnsavdeling i en barnehage, før hun flyttet tilbake til Fosen, til Opphaug hvor hun nå bor. Lise avslutta sin 4årige bachelorutdanning som førskolelærer ved DMMH i 2012. I 2013-14 gjennomførte hun videreutdanning i pedagogisk veiledning for praksislærere ved DMMH. Lise er gift, hun har 3 barn og 2 barnebarn, og i fritida liker hun å tilbringe tid med familien.